Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «О Про «О про захисту прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення товарів належної якості
Повернення або обмін товару здійснюється у випадку, якщо товар не був у використанні та упаковка не пошкоджена. Усі транспортні витрати оплачує покупець. Безповоротна комісія магазину складає дванадцять відсотків. Обмін чи ремонт товару відбувається після встановлення сервісним центром причин несправності у разі виявлення заводського шлюбу. При механічних пошкодженнях та неправильному використанні товару послуги сервісу платні. Роз’яснення: -Товарний вид: Товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Не можна пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі. -Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може наш менеджер із прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту. -Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі, магазин так само може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту. -Аксесуари – поверненню підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) – товар повернути неможливо. Вимоги покупця, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.